بنیامین جونمبنیامین جونم، تا این لحظه: 9 سال و 11 روز سن داره
تاریخ تولدمامانیتاریخ تولدمامانی، تا این لحظه: 31 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
تاریخ تولدباباییتاریخ تولدبابایی، تا این لحظه: 39 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
تاریخ یکی شدن دلامونتاریخ یکی شدن دلامون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نی نی توراهی

بدون عنوان

1393/9/3 13:48
نویسنده : رقیه
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم بلاخره معلوم شدجنسیتتمحبت پسری .ناراحت نشی هاپسرم ولی من دوست داشتم دخترباشی یعنی دفعه پیش گفته بودن دختری ماهم کلی نقشه کشیده بودیم لباس خریده بودیم

وقتیتوسونواجزاتوبهم نشون دادخیلی ذوق داشتم وفکرمیکردم الان میگه دختری که گفت پسری گریه کردم به بابایی که گفتم خیلی ناراحت شدولی خداروشکرکردیم که سالمی وخداروهزارمرتبه شکرکه سالمی

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عاطفه
3 آذر 93 16:43
خداروشكر دوستم..ديوونه من عاشق پسر بچه هام...باور كن از دخمل بهتره
رقیه
پاسخ
مرسی عزیزم من دختردوست داشتم ولی الان اینم دوست دارم
شادي
7 آذر 93 11:08
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! _______________
افسون
14 آذر 93 23:26
سلام عزیزم . مبارکه . عزیزم به خدا هیچ فرقی نداره جنسیت بچه . هر دوتاش هدیه خدا هستند . ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد و در آغوشت بگیریش . ایشالله بعدی دختره !
مامان شادمهر کوچولو
19 آذر 93 9:21
ای وای!! کاش بهش نمیگفتین پسر نمیخواستین! بعداً ناراحت میشه هاااااااا از من گفتن!
مامان محمدطاها
19 آذر 93 12:08
سلام دوست جونی عزیزم اولش خدا روشکر کن که بهت بچه سالم داده بعدشم پسر . میگن پسر تو خونه رحمته واقعا هم همین طوره ،از وقتی که من صاحب پسر شدم همیشه مورد عنایت خدا قرار گرفتم راستی اینو بدون که پسرا یه ارادت خاصی به مامانا دارن ، الان پسر من روزی ده بار بهم میگه مامان عش(عشق) منی یا اینکه مامان دورت بگردم
مامان مریم
5 دی 93 22:03
عزیزم منم دختر دوس دارم تا ببینم خدا چی میخاد به منم سر بزن دوس داشتی بگو باهم تبادل لینک داشته باشیم